Kamionok sport autók.Kamionok sport autók KAMIONOK, SPORTAUTÓK, ENERGIASULI, soför állás SEGÍTSEN ÖNIS AZ ISKOLÁKNAK, ZÁMBÓ JIMMI ZÁMBÓ ÁRPI MÍKLOSA ERIKA;;;: Zámbó Jimmy és Miklósa Erika Miért búcsúznál KEZDŐLAP VICC, SPORT, KOCSI, GRANT HOTEL, MARKETING, PÁRKAPCSOLAT, TŐZSDE, UTAZÁS, SPORTKOCSI, EXTRÉM SPORTAUTÓK, MOTOROK, CSAJOK, HASZONGÉP JÁRMŰVEK, MUNKAGÉP, KAMION, NYERGES VONTATÓ, SOFÖR ÁLLÁS, ALANDOGMBH, NEMZETKÖZI SZÁLÍTMÁNYOZÁS ÉS FUVAROZ, -- Használt svájci autók. Megjegyzések száma Személyautók - kisteherautók Kamionok Buszok Kamionok sport autók.: Kezdőlap » Vicc » Sportkocsi.

Keresés ebben a blogban

2011. április 19., kedd

Kezdőlap » Vicc » Sportkocsi.

Tudod-e, hogy mi mi? MiMi.hu az útmutató tudástár.
Kezdőlap Hírlevél Vélemény Linkajánló Tippek RSS
Linkcsere Linkpartnerek Impresszum Adatvédelem


Kezdőlap » Vicc » Sportkocsi

Témák

Akvárium
Állatok
Autó-Motor
Betegségek
Biblia
Bonszáj
Borok
Csillagászat
Divat-Szépség
Egészség
Emberi test
Építészet
EU
Ezoterika
Fényképezés
Fitnesz
Fogyókúra
Gasztronómia
Gazdaság
Grafológia
Gyermeknevelés
Híres magyarok
Horgászat
Informatika
Játék
Karrier
Kertészkedés
Kutya
Lovak
Macska
Magyar tájak
Magyar történelem 1
Marketing
Matematika
Művészet
Növény
Otthon
Párkapcsolat
Pszichológia
Sajátkezűleg
Terhesség
Térinformatika
Tőzsde
Utazás
Vicc
Zene









Sportkocsi


Sportkocsi hátulján:
"Te vagy a fogó"
"Vigyázz! Szőke a volánnál....
"Az élet 180 km/h-nál kezdődik!"
"Elromlott a duda, figyeld az öklömet!" ...
Forrás >>>







A száguldó sportkocsi lefékez a gyalogos mellett.
- Mondja kérem, hogyan jutok el a temetőbe?
- Egészen egyszerűen, menjen csak így tovább.
Közlekedési viccek [23/150] ...
Forrás >>>

Látta egy újságban, hogy egy sportkocsinak polírozott alumínium borítás volt a muszerei körül, és hát persze, hogy neki is kellett.
Forrás >>>

Az orosz egy fantasztikus sportkocsit szeretne, a román egy szuper motort, míg a magyar csak egy Ceaucescu portrét. Mindhárman megkapják, és egy év múlva ismét megjelennek, hogy beszámoljanak a fejleményekről. Az orosz begipszelt kézzel kezdi: ...
Forrás >>>

Utána is kötik a kis autót az erős sportkocsinak és elkezdenek száguldani. A Trabantos nagyon élvezi a helyzetet, mivel még soha sem repesztett ilyen sebességgel. Fél óra múlva elmegy melletük egy Porsce, és a sofőrje beint a Ferrarisnak.
Forrás >>>

- Azt hiszed, az a menő, ha egy középkorú pasi sportkocsit és vendéghajat vesz, és beújít egy húszéves barátnőt.
Forrás >>>

Sportkocsi hátulján: "Te vagy a fogó"
Lassú teherautó hátulján: "Ne kerülj ki! HARCOLJ!"
Teherautón: "Itt 180 ló és 1 szamár dolgozik!"
Szippantós kocsi hátulján: "Ha szarban van, segítünk!" ...
Forrás >>>

Nyuszikát meglepik az erdő lakói 1 7személyes sportkocsival.Mennek az M7-en amikor 1 hal mellett megállnak,a hal kéri h vegyék fel de a nyuszika mondja h nincs hely.Mondja a hal h akkor állok.
jó-mondja a nyuszika és felveszik.
Forrás >>>

Arra megy egy sportkocsi. Megáll, a nő behajol az ablakon. A vezető gyorsan felhúzza az ablakot, kiszalad, és hátulról jól megd*gja a nőt. Látja ezt egy parasztbácsi és elgondolkodik:
- Hát, ha ilyen autót nem is, de ilyen ajtót mindenképpen veszek..
Forrás >>>

Az autópályán egy nyitott sportkocsi mellett haladtunk, mikor lenéztem, és döbbenten láttam, hogy a sofőr teljesen meztelen. Még egy gatya sem volt rajta. Elképzelhetitek, majdnem felborultunk. Megszólal a hátsó ülésen Katika:
- Mama nézd! ...
Forrás >>>

h.. Japan autogyarto: Ezen ceg szamara is hibanak
mutatkozott, hogy az "MR 2" sportkocsi elnevezeset a francia piac szamara
nem valtoztatta meg. Ez ugyanis - gyorsan kimondva - ugy hangzik, mint
"merde", azaz magyarul "szar".
Forrás >>>

− Aztán láttam egy szép sportkocsit, csak 10 millióba kerül. Ezt is megvehetem.
− Hát persze, drágám.
− Köszi, otthon várlak! ...
Forrás >>>

Két fekete macska beszélget:
- Már reggel tudtam, hogy peches napom lesz!
- Honnan?
- Egy fekete sportkocsi ment át előttem az úton.
Forrás >>>

- Már reggel tudtam, hogy peches napom lesz !
- Honnan ?
- Egy fekete sportkocsi ment át elottem az úton.
Terepszínu nadrág ...
Forrás >>>

A legtöbb, nem vízparton végzett tevékenységüket az amerikaiak két percen belül befejezik.
8. Minden amerikai vízimentőnek sportkocsija és luxus háza van.
9.
Forrás >>>

Német: Születésnapomra kaptam egy új sportkocsit. Ki akartam próbálni mennyivel megy. Karamboloztam és szörnyethaltam.
Amerikai: Születésnapomra kaptam egy repülőgépet. Mélyrepülés közben egy dombnak ütköztem és szörnyethaltam.
Forrás >>>

A rendör megállít egy sportkocsit. A vezetö kihajol: - Talán túl gyorsan mentem? - Nem, uram, túl alacsonyan repült.
Mi van a rendör orrában? - ???? - Ujjlenyomat.
Valaki mászik a sötét parkolóban az autók tetéjen.
Forrás >>>

Lásd még: Sport, Feleség, Rendőr, Barát, Férfi

Oldalainkon különböző magyarázatokra mutató hivatkozások találhatóak, amely magyarázatokkal a MiMi.hu szerkesztői nem minden esetben értenek egyet, tartalmukért felelősséget nem vállalnak.



Hírlevél

E-Mail cím:



Bővebben >>>









Weblap ajánlása



Weblap leírása:


Téma:















Téma: Vicc
© MiMi.hu

Nincsenek megjegyzések: